HUMÁN DRÁMA
Menü
 
Csapatépítés
 
Fő tevékenységek
 
Értékesítés fejlesztés
 
Linkek
 
Keresés
Google
 
 
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Személyes eladás

Eladás a gyakorlatban I.

§              Az eladási munka sajátosságai:

ü      pro-aktív és vevőorientált eladási szemléletet kialakítása

ü      az eladási eredményeket befolyásoló tényezők megismerése,

ü      az eladó (üzletkötő) saját szerepének tisztázása

ü      a hatékonyságot és vevőorientáltságot biztosító tárgyalás struktúra elfogadása.

§              Az üzletkötők kommunikációs eszközei

§              Kapcsolatfelvétel:

ü      a kapcsolatfelvétel jelentősége, módszerei, a kommunikáció csatornái

ü      kapcsolatfelvétel telefonon

§              Információszerzés: 

ü      a partner szükségleteinek meghatározása

ü       kérdezéstechnika tudatos alkalmazása

§              Javaslattétel:             

ü      érvelés, a vevőorientált érvelés alapjai

ü      érvelemzés módszere

§              A kifogások kezelése:

ü      a kifogáskezelés alapvető módszerei

ü      Az ár közlése:

ü      az ár pszichológiai hatása

ü      az ár közlésének technikája

ü      az árkifogás kezelése

§              Lezárás:

ü      vételi szándékot eláruló jelek

ü      a lezárás technikája

 

§              A teljes tárgyalás gyakorlása, szerepjáték

§              Személyes akcióterv elkészítése

§              A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 

 Eladás a gyakorlatban II.

§               Az előző rész összefoglalása:

ü      alkalmazási tapasztalatok és az esetlegesen felmerült kérdések megbeszélése

ü      személyes akciótervek megvalósulásának kiértékelése

§               A tárgyalás előtti teendők:

ü    célok kitűzésének módszerei, hosszú távú célok kitűzése,

ü    a soron következő tárgyalás céljának meghatározása,
     felkészülés a tárgyalásokra

§               Információszerzés és érvelés:

ü    az információszerzés szintjei, dimenziói, kérdésbank elkészítése

ü    a „VÁR” és a „KAPU” modell alkalmazása a gondolkodás befolyásolására

ü    a figyelés jelentősége, az érvelés stratégiája, segédeszközök használata az érvelés során

§               Kifogások és reklamációk kezelése:

ü      további módszerek a kifogások kezelésére

ü      kifogásbank elkészítése és gyakorlati alkalmazása

ü      a reklamációk kezelésének módszerei

§               Árkifogás kezelése:

ü    az árkifogás kezelésének gyakorlása

ü    az áralku módszerei, technikája

§               A tárgyalás utáni teendők:

ü      a következő lépés meghatározása az eladási folyamatban

ü      árajánlatok követése 

ü      a tárgyalás során megszerzett információk rögzítése, nyilvántartás

 

§               A teljes tárgyalás gyakorlása, szerepjáték.

§               Személyes akcióterv elkészítése.

§               A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 

Eladás a gyakorlatban IIi.

§              Viselkedés alapú eladás

§              A viselkedés szerepe az eladásban

§              A DISC modell alapjai

ü      Történeti áttekintés

ü      Feladatorientáltság – Emberorientáltság

ü      Extrovertált, introvertált viselkedés

§              Viselkedés típusok és jellemzőik

ü      Kommunikáció

ü      Környezet

ü      Hogyan tárgyaljunk a különböző típusokkal?

ü      Hogyan NE próbáljunk tárgyalni?

§              Saját típusunk megismerése és megértése

ü      Erősségeink és gyengéink

ü      Alkalmazkodás más típusokhoz

o       Kapcsolatfelvétel

o       Kérdezéstechnika

o       Javaslattétel, érvelés

o       Kifogáskezelés

o       Lezárás, döntés elérése

§              Személyes akcióterv elkészítése

§              A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 

Területmenedzsment a képviselők gyakorlatában

 

§              Az eladási eredmények és a tevékenységek közötti összefüggés (a TDI modell)

§              A MÁTRIX modell (a tevékenység optimális irányának meghatározása, targeting)

§              A MÁTRIX modell alkalmazása a gyakorlatban:

ü      a vevők közti differenciálás lehetséges szempontjai, vevőkategorizálás

ü      az optimális látogatásszámok meghatározása az egyes vevőkategóriákban

ü      a különböző nagyságú vevők differenciált kezelési lehetőségei

ü      az eladási munka minőségének figyelemmel kísérése

ü      konverziós tényezők a gyakorlatban

ü      a felkészültség jelentősége és tervezése

ü      a várható eredmények tervezése

ü      célok kitűzése

§              Személyes akcióterv elkészítése

§              A program bezárása, visszajelzés, értékelés.

 
Mottónk

HUMÁN-DRÁMA

Az emberi szerepvállalás növelése

a szervezetben

 

A szervezet hatékonyságának a növelése

a személyiség kibontakoztatása álta

 

 
Szolgáltatásunk
KOMPLEX SZERVEZET ÉPÍTÉS
 

Személyi alrendszer: tartalmazza a

beállítódásokat, értékítéleteket, szükségleteket, egyéni

magatartásmódokat, stb.

Szociális alrendszer: a kommunikációs és

vezetési stílus, csoportviselkedés, vállalati klíma,

stb. fogalmakat takarja

Technikai alrendszer: ide soroljuk a termelési

technológiákat, üzemeszközöket, épületeket, stb.

Strukturális alrendszer: a feladatelosztás és

összekapcsolás, információáramlás, felelősségi kör

és hatáskör megosztás,

stb. témaköröket foglalja magában.

 

Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG